Witam, mam pytanko jaką firmę polecacie? Chodzi o zworznie przednich wahaczy.
Mam do wyboru RTS za 65zł i TRW za 80zł?
Lukasz_3M / 2006-05-21 23:35:48 /
Według mnie - zdecydowanie TRW... chyba najlepsza firma jeśli chodzi o zawiechy:)
Wroniasty / 2006-05-22 00:38:40 /
TRW.. to montują fabrycznie w niektórycha autach..
odradzam lookheda :)) końcówki starczają na 10-20tyś, podobnie swożnie, a klocki hamulcowe na 5-10tyś :)
Trójkąt / 2006-05-22 01:05:43 /
polecam oryginaly, ale jak juz trzeba podrobke to TRW
camaro / 2006-05-22 02:32:46 /
Dzieki za info. TRW zamówione :) To jeszcze tylko trzeba kupić całą reszte:
-końcówki drążków;
-drążki;
-łączniki;
...
a do przeglądu juz niecały miesiąc :/
Lukasz_3M / 2006-05-22 06:55:03 /
co do sworzni delphi nie zgodze sie sa bardzo spoko i nie wysypuja sie szybko koszt gorny 69 zl szt a dolny 77 zl szt
koncowki slabe a klocki tylko do niektorych modeli aut sa trefne
koncowki mam dobre angielskie po 29 zl szt tak jak i laczniki tez bardzo przyzwoite po 45 zl szt
drazki do granady robi tylko jedna firma a kosztuja 230 zl szt mam zamienniki dopasowane od innego auta po 60 zl szt
jak cos bys chcial napisz
CHUDER / 2006-05-22 09:04:03 /
CHUDER do Ciebie pójdzie zamówienie na tylne łożyska, samoregulatory i sprężynki do bębnów. Moze tez jakies gumy zawieszenia. Chyba ze wyczerpie mi sie cierpliwość i pojade na złom. Co do drążków to w sklepie mi zaproponowali za 130zł sztuka. Ale nie wiem jakiej firmy. Nie wiem czy cały magiel nie jest do zrobienia. Brak mi sił :( chłodnica cieknie, nikt takiej nie ma. Spaliny w chłodziwie. Hamuje tylko przód. Hałasuje krzyżak na wale. Tapicerka do d... . Jedyne co dobre to blachy i alufelgi. A dałem za to 2100zł :/ Drugie tyle włożyłem a przegladu i tak nie przejdzie. :(
Lukasz_3M / 2006-05-22 19:05:59 /
prosze bardzo :-))
CHUDER / 2006-05-23 00:25:33 /
lukasz, jestem w robocie od 15,30 dziś do 22.00. Serwis toyoty na Grunwaldzkiej, koło Castoramy. Wpadnij, pogadamy.
granadziarz_3M / 2006-05-23 08:16:52 /
LUkasz, jak masz proboem z chlodnica to skocz do regeneracji chlodnic ja tez chcialem kupic uzywke i wymienic nikt nei mial pojechalem do takeigo serwisu i miwymienili radiator na nowy zrobili cala chlodniczke i po problemie tak ze sie nei mart ze neibeda mieli tego radiatorta bo jalk by co to cos dobiora
grzech / 2006-05-23 12:12:01 /
albo puki co zalej magicznym złotym proszkiem ze stacji benzynowej
JoKo 3M_U / 2006-05-23 12:13:20 /
Zamiast proszku polecam preparat do uszczelniania chłodnic firmy Prestone w płynie (taka żółta buteleczka). Jak do tej pory zawsze działał.
Sachar / 2006-05-23 12:53:54 /
Sworzni Delphi nie polecam. U mnie nówka wytrzymała nieco ponad rok.
Rafał L. / 2006-05-23 16:30:37 /
Bo to delphi z krosna :/
Mysza liil (EM) / 2006-05-23 20:55:51 /
Co do drążków, to czy będą pasować od sierry?
Lukasz_3M / 2006-05-23 21:22:18 /
od sierry sa krotsze
a delphi w krosnie ma swoj magazyn ale sworzenie do forodw nie sa tam robione tylko w zakladach lockheeda w angli i nadal bede sie upieral ze sa dobre
jak narazie jeszcze nikt co odemnie bral nie reklamowal produktu a ma on rok gwarancji bez limitu przebiegu
CHUDER / 2006-05-23 23:46:18 /
A to można reklamować? 8-o Zresztą - przecież rok wytrzymał, a zużycie było niewielkie, chociaż jednak lekko dyskwalifikujące: wyszło dopiero na szarpakach na przeglądzie, "ręcznie" nie dało się zauważyć.
Rafał L. / 2006-05-24 17:19:36 /
jezeli chodzi o produkty kupione u mnie to mozna ale nie pozniej niz rok po zakupie dluzszy okres gwarancji jest tylko na amortyzatory i akumulatory
CHUDER / 2006-05-24 20:10:43 /
Hehe... a jak tam Chuder masz się do ustawy, która i tak gwarantuje 2 lata? :>
Przepisów idiotycznych nie przestrzega się ;-)
pmx (wiewior;) / 2006-05-25 17:28:14 /
ustawa ustawa ja jestem osoba ktora reprezentuje firme i jej produkty sprzedaje
osoba ktora je kupuje automatycznie z decyzja kupna zgadza sie na warunki jakie dyktuje peoducent i na to to ja wplynac nie moge choc bym nawet chcial
generalnie u nas w polsce cos wyegzekfowac jest ciezko ale jak sie ma dobrych dostawcow to czesto aby nie psuc dobrych stostunkow poniedzy stronami gwarancja reklamacja jest uznawana jezeli do konca nie mozna udownodnic ze usterka powstala z winy uzytkownika
staly tekst jaki sprzedaja w sklepach sprzedawcy to ze nie mozna nic z tym zrobic bo to do starego auta i wina lezy po stronie uzytkownika
a u mnie jest inaczej nikt ze sprzedajacych i korzystajacych z serwisu capri.pl nie zapewni takiej gwarancji na produkty jak ja, poniewaz sprzedaja najtanszy chlam lub produkty markowych firm drugiej klasy
CHUDER / 2006-05-25 23:49:37 /
ale polak madry po szkodzie :-)
CHUDER / 2006-05-25 23:53:41 /
chuder, czy sugeruesz że jesteś najlepszym sprzedającym który ma tylko najlepsze części na capri.pl, a reszta niby handluje bublem??? Nie kupowałem u Ciebie np. eddie-v6 (pozdrawiam) ma części także wysokiej klasy,a nie są tak drogie jak u Ciebie...poza tym myśle że w ''żrudłach części'' powinien być odnośnik do Oldtimer Centrum bo są tam także części do Capri...ale to już nie odemnie zależy...pozdrawiam
mateush (proko) 3M / 2006-05-26 00:19:02 /
Chuder, z tymi gwarancjami to nie do końca tak jest...
Producent producentem, ale ustawa obowiązuje. I nawet jeżeli produkt teoretycznie ma wedlug sprzedawcy rok gwarancji to i tak ustawowo ma 2 lata chocby się nie wiem co działo.
Kiedyś byłem na prezentacji produktów firmy robiącej między innymi bardzo dobre aparaty cyfrowe. Padło na spotkaniu właśnie pytanie jak firma się ustosunkowuje do ustawy i 2 letniej gwarancji przez nią narzucanej, skoro oficjalnie na produkty jest tylko 12 miesięcy gwarancji. Odpowiedź była dość przewidywalna - oficjalnie proucent daje 12 miesięcy, a jak ktoś jest uświadomiony w swoich prawach i będzie się domagał naprawy gwarancyjnej w drugim roku posiadania sprzętu, to mu to naprawią. Ale jak widać, jak zawsze trzeba wiedzieć co i jak nam przysługuje i się swojego domagać, żeby coś zdziałać...
Nie mniej oczywiście nie traktuj tego jako jakiś atak osobisty czy coś, bo to generalnie dotyczy wszystkich, a poza tym tak zupełnie przy okazji o tym napisałem, bo tak ciekawie o gwarancjach się zaczęło ;)
W Polsce cieżko dać gwarancje na coś do zawieszenia ;-)
MikeB4 / 2006-05-26 02:27:23 /
moze i sugeruje a moze i nie to jest moje osobiste zdanie
sprzedaje czesci od ponad 6 lat a przez strone capri.pl przewinelo sie juz wielu sprzedawcow innych i dlugo nie pociagneli.
Jestem ciekawy ktory z innych "sklepow" chociaz raz wyjdzie z propozycja aby w jakis sposob wspomuc imprezy organizowane przez stowarzyszenie capri.pl (np puchar capri)
co do czesci to prawda inne sklepy tez maja czesci dobrej jakosci ale drozsze niz u mnie a wszytko co tansze pochodzi od producentow ktorzy wg moich kryteriow sa za salbi aby ich sprzedawac
to ze mam drogo nie wynika z tego ze musze duzo zarobic tylko cene narzuca producent, po drugie generalnie wszytko co mam w ofercie dostepne jest od reki bez czekania
a co do gwarancji zyjemy w polsce i kazda firma jak moze to interpretuje przepisy jak im wygodnie, straszenie sadem nie zawsze pomaga ze wzgledu na mala szkodliwosc czynu spolencznie
ale probowac dochodzic swojego zawsze warto :-))
CHUDER / 2006-05-26 09:33:41 /
- "a u mnie jest inaczej nikt ze sprzedajacych i korzystajacych z serwisu capri.pl nie zapewni takiej gwarancji na produkty jak ja, poniewaz sprzedaja najtanszy chlam lub produkty markowych firm drugiej klasy"
- Krzyś, z tym tekstem to chyba trochę przegłeś.
Sachar / 2006-05-26 10:17:02 /
> Producent producentem, ale ustawa obowiązuje. I nawet jeżeli produkt teoretycznie ma wedlug sprzedawcy rok gwarancji to i tak ustawowo ma 2 lata chocby się nie wiem co działo.
No tak, a potem tylko nie wiadomo czemu wszystko drozeje ;-)
Jezeli producent daje rok, a ustawa odgornie wymaga dwoch, to oczywiscie sprzedawca bedzie musial ponosic dodatkowe ryzyko. I zeby wyjsc na swoje podniesie ceny. W efekcie wszyscy zaplaca za to dobrodziejstwo, i dodatowo za glupote i bezczelnosc innych, ktorzy kupia, zepsuja i oddadza.
Na tym polega "ochrona konsumentow" ;-)))
Jestem wyczulony na ten temat, bo mialem juz baranow ktorzy na uzywany sprzet komputerowy w cenie polowy sklepowej chcieli ode mnie rok gwarancji, a nie potrafili go nawet podlaczyc :)
pmx (wiewior;) / 2006-05-26 13:45:01 /
nie przegiolem po tym co do tej pory sie na sluchalem tak jest.
a prawda boli
a co do gwarancji prawda jest ustawa i trzeba jej przestrzegac dlatego powoli wiekszosc firm przedluza ten okres na dwa lata ale zanim kazdy tak zmieni to jeszcze trzeba poczekac
CHUDER / 2006-05-26 15:16:28 /
dobra straczy bo sie nakrecilem troche
czas wszytko zweryfikuje jak zawsze do tej pory ;-))
CHUDER / 2006-05-26 15:29:58 /
nikt, chlam...
Chuder...
camaro / 2006-05-26 16:02:27 /
> to ze mam drogo nie wynika z tego ze musze duzo zarobic tylko cene narzuca producent, po drugie generalnie wszytko co mam w ofercie dostepne jest od reki bez czekania
niechcem sie czepiac, ale np. lozyska sa (QH jak od ciebie), dostepne na 2 dzień i trańsze o... dużo, sklep w poznaniu liczy w detalu 70zł/zestaw na piaste (przod capri), amorki podobnie, itd. Twoim najwiekszym plusem jest to ze kazdy o tobie słyszał i masz od ręki ;) No i to że masa ludzie jest przebrzydle leniwa i nawet nie dzwoni spytac o cene do sklepu pod nosem.
pozdro
Największym atutem Chudera jest to, że ma wszystko, albo prawie wszystko od ręki i chwała mu za to! Bo w razie nagłej potrzeby wiem, że jak będzie mi coś szybko potrzebne to Chuder raczej będzie to miał...
Jednak co do cen... są dość wysokie niestety, jednak każdy musi zarabiać - a to, że marża jest taka o nie inna... czasem trzeba przymknąć na to oko:)
Wroniasty / 2006-05-27 02:27:03 /
Jeśli ktoś wysyła mi nie "to" co zamawiam a póżniej jeszcze za wymiane chcę dopłaty,za i tak drogi produkt (kupiłem go po sprawie dużo taniej i na miejscu) do tego piszę takie ..."coś",to jest to,użyje eufemizmu, przesada.Eddie V6 jak dowiedział się, że w łożysku które mi przesłał jest pęknięty koszyczek,to tak przejął sie sprawą, że wymienił mi na dużo droższy produkt.Sam zaproponował.Nie musiałem targować.
Murmur vel Magman / 2006-05-27 07:56:55 /
jak ktoś coś ma do Chudera niech pojedzie do niego i da mu w papę jak da radę, a nie pierniczy na forum. Za drogo - nie kupować, zły towar - nie kupować, a nie wywlekacie na forum pierdoły. To nie Andreas ani Antoni, złodzieje. Kasę którą zarabia pakuje w następny towar. Wygoda zakupów u Chudera kosztuje. Ja też mam niezadowolonych klientów, każdy świadczący jakieś usługi ma takich. Ale mam też niepłacących, lub płacących z opóźnieniem. I nie widzę powodu żeby w wątku o jakości sworzni wahacza w Granadzie toczyć tą bezsensowną dyskusję.
Howgh!
granadziarz_3M / 2006-05-27 09:43:41 /
pisalem o czesciach nie orginalnych bo tego dotyczyla dyskusja
orginal inna sprawa
CHUDER / 2006-05-28 23:14:52 /
A ja nie rozumiem tego idiotycznego podziału na części nieoryginalne i oryginalne... dla mnie istnieją po prostu części dobre jakościowo i złe.
Bardzo często jest tak, że "podróba" jest lepsza od oryginalnej części, którą można zakupić w ASO... no chyba, że ktoś chce mi wmówić, że jest inaczej;)
A osobiście "oryginałów" nie lubię... bo po co mam przepłacać za znaczek Forda na części? Skoro część od tego samego/albo lepszego producenta można kupić kilka groszy taniej... to wybieram tańszą i często lepszą opcję:)
Faktycznie części z logiem Motorcraft są dobrej jakości... ale naprawdę są lepsze od nich w podobnych cenach - starczy poszukać:)
Wroniasty / 2006-05-29 00:33:11 /
oj widze że niektórzy się musza jeszcze sporo nauczyć... i bardzo dobrze, jak nie chcą słuchac innych to przcież droga wolna i nie zawsze idealna. Całą prawde napisał Jarek i w 98% sie z nim zgadzam. A zakupy u Chudera - 98% satysfakcji :)
p.s Coke - czasami cos jest potzrebne natychmiast i bezgotówkowo ;) W którym sklepie będa miał tak dobrze?
generalnie wszystko zależy...
;D
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2006-05-29 01:01:55 /
Wroniasty
masz racje ale tylko jesli chodzi o niektore czesci
np hamulce firmy ATE (rowniez niektore czesci Ferrodo czy Jurid), uszczelki niemieckich firm jak Elring czy Goetze, lozyska Timken, Ina, Fag, zachodnie SKF-y - ale na tym sie chyba konczy
do zawieszenia np. nie kupisz nic odpowiadajacego jakosci oryginalnych czesci
Sa tez inne firmy ktore kiedys produkowaly dla Forda np Sachs ale nikt mi nie wmowi ze amorek Sachsa kupiony dzis w hurtowni jest taki sam jak montowany fabrycznie w Capri - z tego powodu rowniez Ford nie sprzedaje juz amorkow do Capri
camaro / 2006-05-29 09:40:25 /
i jeszcze kwestia 100% orginalnosci auta ktore dla jej zachowania MUSI byc eksploatowane na orginalnych czesciach wiec niektorzy nie maja wyjscia...
Maciasek_3M / 2006-05-30 10:19:56 /
nic tam nie musi ;-) kurde próbowałem zamówić szkiełka przednich kierunków do Fiesty Xr2 Mk1 (fabrycznie zastosowali kierunki z Escorta Mk2) w sklepie Forda i część już wycofana - pozostaje jakiś zamiennik z anglii na ebayu.
MikeB4 / 2006-05-30 10:42:53 /
caly pic polega na tym zeby znalezc taka czesc w oryginale :) w wiekszosci przypadkow sie da, ale to wymaga mozolnych poszukiwan i niestety zazwyczaj sporo kasy
camaro / 2006-05-30 10:53:46 /