Jakie głównie problemy mogą wyjść przy zamianie 1.6 r4 na 2.8i v6 lub 2.3v6?
Wszystkie silniki posiadają swoje skrzynie
Głównie interesuje mnie sam montaz w komorze i czy rozrusznik moze wadzic
o łapę albo inne elementy
Generalnie moje mechanizatory zaczęły twierdzic, że właśnie ten element uniemożliwia im
dalszą pracę i wogóle...
Pomóżcie bo stanęła robota
Dzięki Pozdrawiam
paras / 2006-05-20 21:01:21 /
Temat konwersji r4 na v6 wałkowany juz byl kilkanascie razy, do wyrzygania. Poszukaj na forum.
Mysza liil (EM) / 2006-05-20 21:04:57 /
hehe mysza ales mnie rozbawil tym...wyrzyganiem :) dobre
Zakrzak! / 2006-05-20 22:07:27 /
wydech,chłodnica,sprzęgło, skrzynka (albo dzwon od Vki....) pozatym naprawde poszukaj na forum :P
Chodor / 2006-05-21 00:42:00 /
Przewody prądowe pod rozrusznik bo V ma po lewej a R po prawej rozrusznik.
PSIAŁA / 2006-05-22 21:11:38 /
http://www.taunus.za.pl/przepis.html
Co do rozrusznika to w zasadzie tylko kable trzeba dorobic i ewentualnie moze byc problem z brakiem pradu jesli wczesniej miales elektromagnes ktory zalaczal dodatkowy plus na cewke zaplonowa. Moze byc konieczne dorobienie przekaznika ale u mnie jest bez tego i jest oki.
ford76 / 2006-05-25 02:07:45 /