Tak mnie naszło po zrobieniu tych ramek do radia w Capri, często zagraniczne fora mają coś takiego jak „produkty klubowe”. Pewnie jest parę osób i u nas, które coś powtarzalnego są w stanie zrobić do starych Fordów - rozpórkę zawiasu, jakiś kit hamulców czy tam inne dedykowane badziewie. Mówię o rzeczach Plug’N’Play. Może warto to zebrać w jedno miejsce, dać podstronę z linkiem do tychże produktów „brandowanych” capri.pl, a później to już niech się „producent” martwi o dostarczenie produktu do zainteresowanego itp. Taki pomysł zarzucam - co myślicie?
Konrad vel smasher / 2019-04-01 21:16:17 /
Jakieś historyczne koszulki jakby takowe jeszcze były - bo ktoś nie odebrał i nie zapłacił - też pewnie by tak nabywcę znalazły. Chodzi mi o organizację takowego stałego butique capri.pl ;-)
Konrad vel smasher / 2019-04-01 21:17:58 /
Hehehe ja mam zaplacone i nie odebrane:)
Szafa !G.O.P! / 2019-04-01 22:44:04 /
Ostatnio robiłem dla siebie zrobiłem taki plakat. Stwierdziłem, że nie może się zmarnować, więc jak ktoś chce to niech pobiera i robi z nim co chce do woli.
smolaq / 2019-05-31 16:59:47 /
http://studio-panorama.pl/others/capri.pdf
smolaq / 2019-05-31 17:02:00 /
Fajnisty , ale dyskryminujesz wlascicieli MK1b z silnikiem 1,6 Pinto :)
marian212 / 2019-05-31 18:41:27 /
Jak również Mk IB z silnikiem 1.3 Pinto (produkcja tylko w RFN i tylko na rynki EWG)
Pozdreaux
KRK 4m / 2019-05-31 20:47:11 /
idąc za ciosem, to chyba 2,0 Pinto wtedy nie był serwowany do MK1
marian212 / 2019-05-31 20:51:19 /
Był - aczkolwiek tylko na rynek USA. Ale nie tylko w Mk.IB, bo także w przedliftowej wersji. A jeżeli (i słusznie) wymieniamy na liście Peranę, to warto przypomnieć, że ostatni rocznik V6 na USA miał już silnik 2.8 zamiast wcześniej stosowanego 2.6.
Czyli w sumie trzy braki - Pinto 1.3, Pinto 1.6 i Kolonia 2.8.
No chyba, że jeszcze dodamy mityczną serię kilkudziesięciu sztuk z 1968 r. z Kolonią V6 1.8 w budzie Mk.IA
Pozdreaux
KRK 4m / 2019-05-31 22:50:50 /
To jeżeli mogę prosić o dokładną listę, to zaktualizuję w wolnej chwili.
smolaq / 2019-05-31 23:56:56 /
A ja bym poprosił o szkic dla blacharza z dokładnymi wymiarami płyty i punktami kontrolnymi. Z racji specjalizacji chętnie wykonam sobie nowy zestaw koszulek warsztatowych na cały tydzień:)
zapek??? !G.O.P! / 2019-06-01 02:18:08 /
Takie ło
zapek??? !G.O.P! / 2019-06-01 02:22:18 /
Nie ma sprawy, jak możesz poczekać tydzień, bo teraz jestem zawalony pracą.
smolaq / 2019-06-01 09:04:26 /
Jeśli ograniczymy się do wersji homologowanych na ulicę i oficjalnie dostępnych w autoryzowanej sieci Forda to lista obejmuje 17 silników:
Kent I4 OHV 1298cc
Kent I4 OHV 1598cc
Taunus V4 OHV 1305cc
Taunus V4 OHV 1498cc
Taunus V4 OHV 1699cc
Pinto I4 SOHC 1294cc
Pinto I4 SOHC 1593cc
Pinto I4 SOHC 1993cc
Essex V4 OHV 1996cc
Cologne V6 OHV 1998cc
Cologne V6 OHV 2293cc
Cologne V6 OHV 2550cc
Cologne V6 OHV 2637cc (RS2600)
Cologne V6 OHV 2792cc
Essex V6 OHV 2994cc
Essex V6 OHV 3098cc (RS3100)
Windsor V8 OHV 4942cc (Perana)
Były jeszcze trzy silniki, ale kwestia ujęcia ich na liście na tym plakacie zależy już tylko od podejścia Autora:
Cologne V6 OHV 1812cc (seria informacyjna kilkadziesiąt sztuk w listopadzie 1968 - nigdy nie wycenione, nie umieszczone w prospektach, ale zaprezentowane dziennikarzom do testów)
Weslake V6 OHV 2996cc (kilkadziesiąt egzemplarzy RS2600 z tłokami 96mm - tylko na tor do wyścigów ETCC)
Cosworth GAA V6 QOHC 3412cc (kilkadziesiąt egzemplarzy RS3100 - tylko na tor do wyścigów ETCC)
Pozdreaux
KRK 4m / 2019-06-01 10:11:38 /
A nie miałbyś ochoty zrobić takich dla Granada i taunusa? Jestem skłonny zapłacić za robotę:)
Garaż już w budowie do będzie gdzie wieszac:)
Szafa !G.O.P! / 2019-06-01 10:18:52 /
To samo co Szafa, tylko P5 i P7 ;)
Killer vel M-maniac / 2019-06-01 12:04:07 /
I Volvo 740 😁😁😁
szymal / 2019-06-02 14:59:42 /
Wersja poprawiona. Dzięki KRK za korektę. Poprzedni link już nieaktywny
http://studio-panorama.pl/others/capri_20190603.pdf
smolaq / 2019-06-03 09:28:42 /
Nie ma za co - swoją drogą ciekawy pomysł :)
Pozdreaux
KRK 4m / 2019-06-03 18:19:03 /
A może by tak koszulke z czymś takim rzeczywiście? Biała z czarnymi kreskami na lato jak znalazl :)
Konrad vel smasher / 2019-06-03 19:42:25 /
Mi tam lepiej w niebieskim z białymi napisami ;) też chętny...
Panie Nebel... panie Nebel?!
Ignacy / 2019-06-03 20:33:04 /
Nie wiem jak tak drobne elementy wyjdą w druku (cienka kreska). Z racji zawodu, mam doświadczenie w drukach flexo, offset, suchy offset, sito, cyfra, stamping, kartony kaszerowane ect. Z koszulkami miałem styczność jedynie z większymi wzorami, ewentualnie full color DTG ale też większe detale czy napisy. Jeśli ma ktoś doświadczenie, chętnie się czegoś dowiem i w miarę możliwości pomogę :). Co do prośby poprzedników, mogę w wolnym czasie porobić kilka schematów ale muszę mieć źródło, skąd kopiować (takie jak Zapek podesłał w zupełności starczy). Nie obiecuję jedynie na kiedy będzie
smolaq / 2019-06-03 20:58:51 /
Jeżeli temat koszulki by ruszył to fajnie by było z przodu rzuty z tyło logo forda z tabelką :D
smolaq / 2019-06-03 21:02:48 /
Dorzucam do "katalogu gałki radia. Pasują jak na załączonym zdjęciu - swoje zadanie spełniają. Może to moja wybredność, perfekcjonizm, ale wyszło na to, że aby spełnić moje oczekiwania co do końcowego rezultatu muszę psiknąć warstwę przednią gałki lakierem strukturalnym. To oznacza, że koszt większy. To znaczy jak ktoś chce sam wydruk w 3D to nie ma sprawy, będzie po 10 PLN. Jak ma być taka jak mi się podoba, to po 15 PLN (dochodzi szlifowanie i lakierowanie). Kokosów na tym raczej nie zarobię, więc podchodzę do tego na zasadzie charytatywności i wsparcia klubowego - czytaj zrobię krótką serię, a później zobaczymy. Wrzucę też ogłoszenie, co by wisiało.
Konrad vel smasher / 2019-06-05 23:33:19 /
Bym wziął
wąski77 / 2019-06-06 06:21:14 /
Trochę dłużej mi zeszło, ale znalazłem trochę czau. Z dedykacją dla Zapka
http://studio-panorama.pl/others/capri_wymiary.rar
smolaq / 2019-06-23 21:50:46 /
Od razu mówię, że nie jest to wersja finalna, a jedynie koncepcja - rzec można: materiał wyjściowy. Na więcej po prostu nie mam czasu ani oprogramowania. Po dopracowaniu można wykorzystać jako plakat, tapetę do kompa albo nadruk na koszulkę, makatkę, prześcieradło, itd.
W załączeniu dwa obrazki, z których każdy przedstawia Forda Capri (pierwszej i ostatniej generacji) na tle pozostałych europejskich osobowych modeli Forda - rówieśników z danej epoki. Raz jest to okres 1969-71, a w drugim przypadku 1977-85. Sylwetki nie są podpisane - w końcu wszyscy chyba znamy je na pamięć. Auta są doprowadzone do jednej skali, a proporcje szerokości do wysokości, prześwitu i rozstawu kół wzięte z prospektów fabrycznych. Część sylwetek jest w kolorze, część to tylko czarno/białe blueprinty - zmontowane na szybko dziś od rana do do obiadu :) Jeśli ktoś ma więcej czasu i odpowiedni software, niech to pociągnie dalej.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2020-07-04 16:47:44 /
a ten escort mk1 nie wyszedł za wysoki? bo chyba nie jest aż tyle wyższy od cortiny?
wąski77 / 2020-07-04 17:23:15 /
Mnie też wydaje się za wysoki, ale prospekty podają dla Escorta Mk1 149cm, dla Cortiny Mk2 141cm, a dla Cortiny Mk3 - 132cm. Mierzyłem przed chwilą Peranowe Mexico i ma 140cm, ale jest deko zglebiony...
Pozdreaux.
KRK 4m / 2020-07-04 17:29:42 /
ja znalazłem 137 cm essi
wąski77 / 2020-07-04 18:09:22 /
Ale ścierki to bym wyrzucił i zrobił Capri I i II 🙂
Shadow / 2020-07-04 18:21:44 /
No to zrób :)
Konrad vel smasher / 2020-07-04 18:35:19 /
Poza tym masz właśnie Capri Mk.I (A) i Mk.II (b). Ale powtarzam - chcę tylko zaszczepić pomysł i nie roszczę sobie praw autorskich. O3wiście można usunąć Sierrę i Scorpio, zastąpić je w tym "nowszym" zestawieniu dziobakiem i Cortiną Mk.3, a do starszego wpakować np. Transita i Anglię (produkcja zakończona 6 m-cy przed wejściem Capri), albo dorzucić auta małoseryjne typu OSI 20m, Anglia Torino, GT40 i RS200. Róbta co chceta :)
A po zmniejszeniu wysokości Escorta Mk.1 do 139cm reflektory wreszcie stały się okrągłe :))
Pozdreaux
KRK 4m / 2020-07-04 18:44:36 /