-jak poszerzyć tylnie błotniki
-od czego moga pasować szerokie listwy na drzwi (mercedes E), czy lepiej robic z nierdzewki
-plusy i minusy drzwi bez klamek (tylko tył)
-gdzie można kupić lub zrobić konika a'la mustang?? (w trójmieście)
-jaka jest cena nowych wszystkich błotników, progów, pas przód i tył, podłoga???
-na co zwrucić przy robocie największą uwage ( z wyjątkiem ilości piwa)???
-p[otrzebuje jeszcze opini na temat grila z granady mkI coupe, czy będzie pasował?????
zgóry dzieki za odpowiedź i trzymajcie kciuki. od wczoraj rozbieram dwie granady do głych przewodów. chyba mi się uda złożyc jedną.
H2O patryk_3M / 2003-01-04 10:06:50 /
1. Tylne błotniki najlepiej poszerzyc przez dospawanie przeciętego na pół przedniego błotnika z motocykla WFM-125, WSK M-06 albo SHL M-11,
2. Szerokie listwy z Merca W124 nie podchodzą - lepszy jest tramwaj 105-N produkcji Konstal Chorzów, tylko trzeba mocowac w zestawach po 3 jedna nad drugą z każdej strony
3. Co do drzwi bez klamek skonsultuj się z Zakładem Specjalistycznym w Tworkach
4. Konika z Mustanga widziałem pół roku temu pod hotelem Skanpol w Kołobrzegu - to niedaleko, a pewnie czasem tam parkuje
5. Cena 4 błotników, obu pasów, obu progów i podłogi razem jest o 7% wyższa niż kompletne Scorpio 2.9 efi na Traderze
6. Piwa nie pij przy remoncie - podobno koń barmana złapał cukrzycę
7. Grill z Granady Mk I (kombi, coupe, sedan - obojętne) spasuje do Mk II dzięki pomocy szlifierki kątowej, palnika i wyrzynarki. Zresztą z Mustanga i z Audi A8 także.
8. Są szanse, że z dwóch złożysz jedną - nawet sporo śrubek powinno zostać.
A generalnie - powodzenia.........
KRK 4m / 2003-01-04 12:18:03 /
mam takie listwy i nawet z checia bym sie zamienil za tego grila z mk1 ;)
renifer / 2003-01-04 16:13:25 /
W moim Consulu tylne błotniki zostały poszerzone przez dospawanie reperaturki z golfa II podeszłu idealnie i teraz ztyłu mieści się na 15 calowej feli opona 205
podejrzewam, że najtaniej pojechac na szrot i wyciąć części z golfa II i przymierzyc do grandzi, co do bezklamkowej wersji, to trochę szkoda gubić oryginalnego układu klamek. Ja bym inwestował w odnowienie powłoki lakierniczej i renowację tapicery w środku. Pomyśl, za podobną sumę piniędzy jesteś w stanie obszyć fotele, drzwi, kanapę jasnobrązową skórą lub welurem, wśrodku będzie bosko. Warto zainwestować w skompletowanie full wyposażenia - oryginalnego - klima, komputer, elektryka, wsjo. Autko nie straci niepowtarzalnego wyglądu oldmobila a bedzie jednocześnie komfortowe i luksusowe! Tuningując bryłę auta zbliżysz się do golfiarzy, cientkowców i sportowych maluchów - a szkoda grandzi. Dodam, ze mam namiary na przecudny model Consula Kombi z 1975 ( być może jest to Grandzia 1) Wszystkie zdeżaki w chromie, relingi w chromie, tylny napis - małe literki FORD w chromie - bosko i wyjbiście, beemki, merole golfy idą w kąt.
Marcin Skorek / 2003-01-06 22:43:41 /
Patryk mam namiar na tuningowanne rynny z nierdzewki, mysle ze blotniki mozna by zrobic z nadkoli od trabanta lekko je flexem na cieplo i wymodelujesz co chesz na to dobra szpacha i jazda:) tylko nie bedziemy mogli za nadkola unosic bestji:)
Hoover 3M / 2003-01-06 23:00:37 /