logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » czy to głowica?

czy to głowica?

mam do Was dwa pytania:

1.niedawno oddałem do mechanika forda sierre 2.3 v6 z '83 roku... bardzo nierówno chodził silnik (jak by nie "chodził" na którys cylinder) i jak mu dałem "w dupe" to w cudowny sposób znikał płyn z chłodnicy.... mechanik stwierdził że to głowica... zazyczył sobie za robocizne 500zl + czesci... nie wiem czy to duzo czy mało...czy szukać gdzie indziej... nigdzie mi tego silnika niechca robić
PS jest możliwe aby auto z 6 cylindrów chodziło tylko na 3, 1 czasami, a 2 w ogóle? - tak mi powiedział ten gostek...

2.pisałem do jednej firm o głowice odpisali że maja głowice prawdopodobnie do 2.4 v6 - nie wiem czy by pasowała... a poza tym sa jakies oznaczenia na głowicy do jakiego typy silnika ona jest przeznaczona...
pozdrawiam...

gojik / 2002-12-23 13:35:52 /


Czy glowica Hmmmmm. jesli tak to musi byc peknieta np.okolice kanalu wodnego ale po czyms takim kupil bym nowa.
Nie jestem mechanikiem ale z tego co opisales to moze byc uszczelka pod glowica i to jest najbardziej prawdopodobne( ja tak uwazam)ale moge sie mylic
Bo nie sa to pierscionki bo wtedy nie spieprzal by ci plyn chlodniczy
na moje oko to jest uszczelka ,a ten BAMBER(mechanik) moze mysli ze trafil na jelenia i chce zarobic.

Radze ci zebys jeszcze popytal innych mechanikow

Pozadrawiam

Trzanek Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-23 17:57:03 /


ja mialem tez takie cuda :-) mialem walniete uszczelki pod glowica w taki sposob ze plyn chlodzacy trafial do miski olejowej...sprawdz czy oleju w misce nie przybywa :-)) chyba ze ci wyrzuca plyn do komory spalania.... a 5 stow za robote.... nie wiem. wiem ze dobre uszczelki to min. 150zl + ewentualny szlif glowic to jakies 100zl za sztuke. no i jezeli oleju przybywa to jeszcze olej wymien..

Jabol / 2002-12-23 23:32:51 /


Życze Ci zeby to była tylko uszczelka... Głowica od 2.8 lub 2.3 , szczególnie gdy ktoś przegrzał motor, lubi pęknąć między zaworami w obszarze jednego cylindra i wtedy płyn chłodzący dostaje się do komory spalania. Czasem jest go tak dużo, że nie mogąc się sprężyć wysadza uszczelkę pod głowicą oraz przedostaje się między pierścieniami do oleju... :-( Najpierw trzeba sprawdzic szczelnosc głowic, potem jesli OK to ewentualnie wyrównac i zmontowac. I pamietajmy! Uszczelka pod głowicą bardzo rzadko siada bez przyczyny...

Mysza liil (EM) / 2003-01-01 20:52:12 /