temat zostal wlasnie poruszony w innym watku
myslalem o tym juz nie raz, zeby napisac jakas petycje do kogos kto decyduje o wpisie samochodu do wykazu pojazdow kwalifikujacych sie na zabytek
podobno wystepuje tam jedynie RS2600 i RS3100 o ktorych raczej nie ma co marzyc
wydaje mi sie ze nasza wspolna wiedza na temat tych samochodow przewyzsza zdecydowanie wiedze ludzi na tych decyzyjnych stolkach
jak juz wszyscy wczesniej czytali, problem byl nawet ze sprowadzeniem perany bo nie figuruje...
Ci, ktorzy pozniej wydaja pozwolenie albo go nie wydaja, to sa tylko posluszni pracownicy, ktorzy patrza na liste i mowia NIE
wiem, ze np mozna napisac pisemko do ministerstwa o mozliwosc powrocenia do oryginalnego oswietlenia starego amerykanskiego samochodu, i oni zazwyczaj wypowiadaja sie pozytywnie, no i mozna "mrugac" na czerwono
podejrzewam ze tutaj krk4m moglby nam cos podpowiedziec, a moze tez zupelnie zgasic ten pomysl ;)
camaro / 2002-12-20 16:57:18 /
Jestem z tobą Camaro:) Wreszcie ktoś z głową się za to zabrał.
michukrk / 2002-12-20 18:43:14 /
Zbiezmy 100 000 podpisow i wnioskujmy o ustawe capri=zabytek :)
Konrad vel smasher / 2002-12-21 20:13:38 /
Ludzie nie panikujcie i nie zbierajcie podpisów. Lada dzień na liście zabytków będzie moje Mk2 więc z Mk1 to już tylko formalność nie? Poza tym jeśli ktoś chce sprowadzać z zagranicy najlepiej jest się wybrać do rzeczoznawców na ul. Nowy Świat 35 i tam pogadać. Oni chętnie pomogą w sczególności ludziom młodym. Opłaty też będą mniejsze jeśli się jest studentem. Mój samochód czeka już tylko na opinie końcową którą napewno przejdzie pomyślnie. Ostrzegam tylko że na granicy ludzie są średnio doinformowani i musiałem spędzić tam 7 godzin żeby wreszcie wszytko załatwić...
Michal W / 2002-12-23 10:05:56 /
:-) ale ustwa to dobry patent smasher... Ja proponuje wpis do kunstytucji! ;-)Kiedy wpadasz oglądać moją `Kapryche` ??
Michal W / 2002-12-24 00:38:29 /
U mnie w bloku mieszka fajny facez wydawca czy redaktor gazety samochodowej jeździ z żoną na rajdy po świecie ma dużo znajopmych w różnych urzędach jak go spotkam to poprosze go żeby pomugł nam w tym temacie.Jak go znam to napewno pomoże jest OK.Ma dużo wspólnego z polską motoryzacją .Oboje całe życie związane mają z samochodami .
Pozdrówki.
bukos / 2003-01-09 10:01:47 /
Właśnie znalazłem stronę klubu OLDFODR POLSKA nie wiem czy ktoś z was tam był mają trochę fotek wycinków z gazety ale w zasadzie wszystko jest w trakcjie tworzenia .Znalazłewm wycinki z gazet. Jak ktoś chce to proszę dać znać albo wejść na www.oldford.pl
Pozdrawiam I w na stronie muzeum samochodów zabytkowych - niestety :((( żadnego kapriaczka nie było!!!!! kuw....mać !!!!
bukos / 2003-01-09 20:31:56 /
CAPRI- WETERANEM !!!!! jest iskierka znalazłem coś co zainteresuje chyba wszystkich - jak sprowadzić legalnie CAPRI !!!!!!!
Jak macie ochotę to prześlę materiały o WETERANIE też (są bardzo dokładne opisująkrok po kroku jak to zrobić )
Im się udało i sprowadzali nawet Citroen DS-20 z 1974r, BMW 2002 z 1974r, Mercedes C-107 450 SLC z 1974r, Mercedes W-114 280C z 1975r, Alpine-Renault A-310 z 1980r.
Pozdrawiam
bukos / 2003-01-09 21:49:27 /
Tylko BMW 2002 jest porównywalne z Capri klasą :-((( tamtych innych powstało/zachowało sie znacznie mniej .... zwłaszcza Alpine mało sztuk wyprodukowano
MikeB4 / 2003-01-09 21:59:51 /
Przejżeć zawsze można i zobaczyć więc poprosze o przesłanie.
Ja także proszę.
michukrk / 2003-01-09 22:46:33 /
ja też poproszę.Nie żeby coś ale tylko tak z czystej ciekawości.
ja też poproszę , bo może wykorzystam ;)
ja też chętnie poczytam i wykorzystam! Jak możesz, to prześlij, albo ktoś, kto już ma.
m.kozlowski / 2003-03-10 10:22:18 /
Bukos, no co z tymi materiałami? masz je czy nie? :)
a moze wyslac do MK? jakby umiescil na stronie to wszyscy by mogli sobie przeczytac,,,
pozdr.
dyra / 2003-03-11 11:55:28 /