Wita, mam pytanie, mianowicie ma silnik 2,0 ohc efi, niestety odprężony n4b, 100KM...chcę do nieo założyć gażnik i głowicę od 1,6 z wałkiem od 2,0. Pytanie czy to dobry pomysł z tą głowicą? Co jeszcze mogę zrobić, by poprawić moc? Chodzi mi na razie o samą głowicę...
Pozdrawiam.
konrad_e / 2018-11-13 14:13:45 /
Co doprężysz to stracisz na mniejszych zaworach i nic specjalnego z tego nie będzie...
Mysza liil (EM) / 2018-11-14 12:20:52 /
Mam na sprzedaż głowicę 1.6 GT z dużymi zaworami w super stanie za 250zł jakby co.
Przemek S. / 2018-11-14 15:48:20 /
Z walkiem i konikami kompletną?
Ignacy / 2018-11-14 16:09:50 /
A rozwiercenie gniazd i wlozenie zaworow od 2,0 cos da?
konrad_e / 2018-11-14 16:42:25 /
Myślę, że da możliwość wyłożenia znacznie większej ilości monet niż głowica od kolegi GT ;)
Ze starym granadowym ohc-em taka głowica robiła robotę, tylko rozrząd się wtedy kolizyjny robi i trzeba pilować paska + trochę ustawiania aby stukowego nie było.
Z każdym wtryskowym 205 -100KM , z Transitowym chyba 207 to już nie to...
Pomijam oczywiście iS-115km.
AndrzejKudowa / 2018-11-14 18:00:06 /
no nie wiem jaki to ma sens? Ja miałem tak kiedyś w zielonym dziobie zaraz po zakupie. Ciśnienie na garach pow. 14 i pamiętam, że co chwila mi się gotował. Osiągami nie zachwycał. Zrobić z 1.6 na 1.6 GT to warto, a z 2.0 też też przecież można zrobić cuda z BartonPowerem ;) Ale to nie są Panie tanie rzeczy, żeby tak tylko głowice sobie założyć od 1.6 czy 1.3 i od razu rakieta ....
amator liil (EM) / 2018-11-15 10:30:38 /
Tam był dobrze ustawiony weber 32/36 + kolektor baran.
Choć osiągi mierzone tylko dupohamownią :-)
AndrzejKudowa / 2018-11-15 21:09:03 /
Andrzej, jeśli chodzi o Grandzię, to raczej bym się skłaniał właśnie ku tym "odczuciom" ;) bo jeszcze kwestia jaka skrzynię, jakie przełożenie mostu itp. Ja mam 2.0 ohc w czterech samochodach i każdy jeździ inaczej.
amator liil (EM) / 2018-11-16 08:14:14 /
nie to żeby się na czymś znał, ale wydaje mi się że zawory 1.6 i 2.0 nie są współzamienne. Nie, nie chodzi o średnicę.