Mam pytanie, poniewaz zaczalem rozbierac swojego Caprika mk3 76 do golej blachy ( chce zaoszczedzic na roboczogodzinie) chcialbym Was sie spytac czy musze na cos uwazac specjalnie? Wszystkie srubki i elementy segreguje tylko przeraza mnie wyciagniecie calej elektryki... Mozecie mi cos doradzic? z gory dziekuje,
Pozdrawiam,
wito1981 / 2006-04-21 21:20:37 /
nie ma Mk3 76 - w ogóle niektórzy twierdzą że mk3 nie ma ;-P
MikeB4 / 2006-04-21 23:23:01 /
myślałem, że ten post o czymś innym będzie / tytuł mnie zmylił /
.STICH. / 2006-04-21 23:30:15 /
polecam lekturze :
http://www.capri.pl/capri/history
Wiązke najlepiej rozpiąć przy poszczególnych końcach z wtyczek oznaczając długopisem po naklejonej taśmie to, co poszczególna wtyczka ma za sobą. Całą wiązke po wyciągnięciu wrzucić do kartonowego pudła i postawić na półce. Nic prostszego.
MikeB4 / 2006-04-21 23:33:12 /
Tak z do świadczenia wiem że nie płaca się rozbierać żeby zaoszczędzić na roboczogodzinie , jak przyjdzie co do czego to i tak do zapłaty jest tyle samo bo to najmniejszy koszt w tej całej zabawie . Opłaca sie tylko dla tego że jak sam rozbierzesz bez pośpiechu to będziesz wiedział jak poskładać (jeśli sam składasz) i moze niczego nie pogubisz , możesz też zdemontować elementy których np.lakiernikowi by się nie chciało . Mój zamalował wszystko łącznie z zamkami , tabliczkami , żarówkami itd :)
CRUISER / 2006-04-22 09:03:20 /
jak dziecko
ADRIANna44 / 2006-04-22 12:27:03 /
w noprmalnym warsztacie lakierniczo blacharskim rozebranie to conajmniej 1/3 kosztów, więc sie opłaca.
Dzieki bardzo! Faktycznie nie ma Forda mk3 z 76:) tak sobie wymyslilem ze nie bede wiazek kabli wyciagal.
wito1981 / 2006-04-23 22:09:25 /
Jakoś nie udało mi się trafić na "normalny" warsztat lakierniczy , w każdym warsztacie gdzie pytałem koleś przy rozebranym kapciu schodził z ceny z 2-3 stufki w stosunku do ubranego . Przy 2-3 kołach to jeden ....j
CRUISER / 2006-04-24 21:30:19 /
Mnie też za tydzień czeka rozbieranie Caprika przed blacharą. Przy okazji wypiorę wykładziny. Czym i jakim środkiem najlepiej czyścić i prać to wszystko, co polecacie ??
Eclips / 2006-09-07 17:28:32 /
No najlepiej jest dywany fotele i tapicerki prać KARCHEREM i proszkiem produkowanym przez tą firmę.Jest zajebiście efektowny.Pozdro
..:) ale bardziej powinien byc efektywny niz efektowny:)
ale co racja to racja-zdaje egzamiin-z olejem tez sobie radzi nawet niezle
A ja chciałbym wskrzesić temat ponieważ szykuje mi się samodzielna rozbiórka (składanie oczywiście też) i może ktoś ma jakieś dobre rady (oprócz tych niewielu już zamieszczonych w wątku). Czyli na co uważać, czego nie robić itp. itd. Z góry dziękuję za sensowne odpowiedzi :).
yaycash_3M / 2008-01-13 14:12:03 /
Ostatnio tez miałem taki problem i nie chciałem wyciągnąć wiązki (uprzedzenia po wcześniejszym wynalazku)
ale doszedłem do wniosku ze bez wyciągnięcia sie nie obejdzie i okazało sie to wszytko jest porobiona na kosatkach itp i nie da sie tego później źle połączyć
wiec rade wyciągnąć wszytko co zbędne zęby później ładnie autko wyglądało :P
karolkrk / 2008-01-13 15:51:38 /
Zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia. Jak zrobisz podczas rozbierania wystarczajaca ilosc zdjec to wszystko poskladasz bez problemu:)
Zegarek nie ma zaczepów, trzeba go po prostu mocno pociagnac.
Regulacja lusterek z wnetrza od strony kierowcy - odkrecasz srodkową część od środka auta, reszta schodzi bez problemu.
Maskownica klamki - pchac w kierunku przodu samochodu.
konsola srodkowa - milion srubek dwie pod zegarkiem, dwie pod recznym, dwie pod schowkiem, dwie na koncu.
Gnieciuch / 2008-01-14 16:54:58 /
- Nagrzewnica - nic na siłę. Uważaj na króćce, bo łatwo ułamać.
- Uszczelki przy szybach ciężko siedzą w metalowych zapinkach - łatwo uszkodzić i zapinki i uszczelkę. Zalecana ostrożność!
- maskownica zegarów - uważnie wyjmuj, bo się łatwo łamią ząbki
- Korbka otwierania szyb - najpierw podważasz delikatnie czarny plastik w środku i przesuwasz go OD klamki na zewnątrz. Pod tym plastikiem masz śrubkę - odkręcasz i po kłopocie.
- odkręcając maskę z zawiasów uważaj, żeby Ci nie spadła na podszybie, bo ma duużą regulację na zawiasach. Lepiej podłóż szmatę tam, gdzie przychodzi róg maski (pomiędzy zawiasami a podszybiem).
to ja dodam od siebie że jak wyjmiesz tylne lampy to później przy wkładaniu ich spowrotem sprawdź czy śruba która je mocuje ma styczność z budą a nie z lakierem, idzie przez nią masa i kierunki zwariują jak jej nie będzie :)
Kohito_PS / 2008-01-14 19:12:18 /
przed wczoraj rozbieralismy wnetrze capcia i najwiekszy problem sprawilo wyjecie zegarka. Na szczescie nic sie nie ułamało, ale do dzis nie wiem co za patent jest tam zastosowany. Moze ktos poradzi jak to robic wlasciwie?
greenhorn / 2008-01-14 22:17:08 /
Zegarek jest po prostu wsuniety w ramke, ktora jest przykrecona do konsoli. Ja zawsze biore dwa srubokreciki i delikatnie z dwoch stron chwytam nimi za zegrarek jednoczesnie wysuwajac. Robilem to juz kilka razy i zawsze gladko wychodzil;)
ja chwytam za pokrętełko i ciągnę :)
Podepne sie, sprawa lusterka cofania w granadzie mk1, jak to cholerstwo zalozyc spowrotem?? Jest podkladka na 3 wkręty przykręcana do podsufitki, a w jej środek wchodzi taka duża sprężyna, która jest przy lusterku. Ma ktoś jakis dobry sposób?
dobra poradzilem se, tak na przyszlosc bo sposob jest przebiegly, a czas opracowania go samemu dąży do nieskończoności : trzeba dopchać ;D