logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » MKIII

MKIII


Czy ktos wie gdzie mozna kupic MKIII do rmontu.

roki / 2002-12-16 21:57:51 /


nie KURWA !!! jest dział ogłoszeń!!!!!!!!!!!!!!!!!!

starrsky / 2002-12-16 21:59:01 /


nowe pytania jak grzyby po deszczu rosna. wyglada to jakby ktos na zlosc robil....

segal Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-16 22:17:54 /


ooo starrsky dobrze to wyraziłeś ;)

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-16 23:28:11 /


To jest jakieś przegięcie pały!!! OGŁOSZENIA DO OGŁOSZEŃ!!!

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-17 02:51:28 /


jak ktoś zna Czeski ;)
ciekawe nigdy otym niesłyszałem anie niewidziałem ...

V roce 1989 se Ford vrátil ke jménu Capri a vyrobil(ve spolupráci s Mazdou od které převzal některé díly) model, který se prodával v Austrálii. Ve Spojených Státech se prodával pod jménem Consul Capri. Ford neměl naštěstí tu odvahu a tak se tento paskvil nikdy neprodával v Evropě. Prodával se jen dva roky bez úspěchu a tak Ford od tohoto modelu upustil.

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-17 21:12:27 /


Ve Spojených Státech se prodával pod jménem Consul Capri ???

eeee to jakaś bzdura on sie tam nazywał Mercury Capri - a bazą konstrukcyjną był Mustang 79-82 ..... pozatym to to auto możemy zobaczyć w filmiku
"Mustang vs Capri" o którym pisze gdzieś na forum

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-17 21:21:27 /


A dzięki mike :) znalazłęm to na http://fordpunk.borec.cz/

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-17 21:29:49 /


Znam czeski, ale jak zwykle Knedle za dużo browaru obalili i wyszły totalne bzdury. Informacja powinna zaczynać sie od tekstu: "Gdy Kara Mustafa, wielki wódz Krzyżaków, z wojskami swymi przez Alpy podciągnął pod Kraków...". Jest prawdą, że "w 1989 r. Ford powrócił do nazwy Capri i produkował (we współpracy z Mazdą, od której przejął sporo podzespołów) model, który sprzedawał w Australii". W USA jednak auto to nie sprzedawało się jako Consul Capri, tylko Mercury Capri (jak pisze Mike B4), bowiem wszystkie Capri w USA, począwszy od Mk I aż do owego przednionapędowego paszkwila z drugiej strony Pacyfiku nigdy w USA nie miały błękitnego owalu Forda, tylko hokejki Mercury'ego. "Ford nie miał na szczęście odwagi sprzedawać tego paszkwilu w Europie (w końcu Wlk. Brytania to wyspa nieco poza Europą, a tam widziałem kilka sztuk). Auto sprzedawało się przez 2 lata bez wyników, więc Ford się z tego modelu wycofał".
Ale wózek ten wyglądał zupełnie inaczej niż załączona fotka, którą Mike B4 słusznie zidentyfikował jako Mercury Capri Mk III, oparte na Mustangu z lat 79-86. Temat tego przednionapędowego japońskiego pomiotu produkowanego w Australii (jako Ford Capri) i sprzedawanego w USA jako Mercury Capri Mk IV wyklarował dość dokładnie już Perana ponad rok temu (dokładnie 23 i 26 listopada 2001) w komentarzach do stronki "dlaczego Capri". Nie chce mi sie już tego powtarzać jeszcze raz ze szczegółami, ale reasumując nazwa Mercury Capri w USA to po kolei cztery różne auta: 1970-74 europejski Ford Capri Mk I, 1975-78 europejski Ford Capri Mk II, 1979-86 amerykański Ford Mustang 5/6 generacji, 1989-95 australijski Ford Capri (FWD) na zespołach Mazdy 323. A Knedle coś słyszeli ze dzwoni, ale dzwonów w Pradze tyle, że się pogubili. Zdjęcie jest tylnonapędowego V8, a tekst o przednionapędowym żółtku. Plna kompromitace...





KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-17 23:44:33 /