logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Wytrzymałość mostu od 1.7 w Granadzie

Wytrzymałość mostu od 1.7 w Granadzie

Jak duża różnica jest w wytrzymałości mostu od 2.3 lub 2.8 w stosunku do mostu od 1.7 w Granadzie?

Interesuje mnie to o tyle, że będę musiał przez jakiś czas pojeździć z silnikim 2.8 na moście od 1.7 i jestem ciekaw, czy musze być bardzo deliktany, czy też mogę sobie od przypadku pozwolić, na trochę mocniejsze potraktowanie gazu. Nie chciałbym, żeby ten most od 1.7 mi sie rozsypał, a już przynajmniej nie do czasu zmiany na inny.

Przy okazji jakie będzie przekłamanie prędkościomierza i licznika przy założeniu, że skrzynia biegów jest od 2.3, a jeżdże na moście od 1.7?

Z góry dzięki za pomoc

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-18 03:06:18 /


Specjalnie delikatny nie musisz być, bylebys nie palił gum stojąc w miejscu i krecac jednym kołem. To nie taunus czy capri. Ten most jest zbudowany troche konkretniej.

PS. Jak wytrzyma nasze regulacje, to i Twoja jazde wytrzyma :P

Mysza liil (EM) / 2006-04-18 07:26:06 /


niestety most od 1,7 ma cieńsze przeguby, ale plus taki że z przełożeniem 4,11 będziesz pierwszy spod świateł :)

Pablo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-18 08:48:55 /


ale to chyba tez w znacznym stpniu zależy od tego w jakim stanie jest obecnie Twój dyfer. Jeżeli zdażało mu sie wyć huczeć albo wydawać z siebie inne dźwieki to pewne jest ze jego żywotnośc jest nieco mniejsza :)

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-18 13:40:22 /


przy narmalnej jezdzie nic sie nie bedize dzialo tylko jak pisal mysza bez zbednego palenia gum i strzalow ze sprzegla :)
co do przelozenia to przy 2.8 i moscie 1.7 to normalnie ruszasz z 2 bo jedynka to jak jazda na reduktorze :P
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-04-22 21:53:21 /


most w consulu Kzyha ma przeguby takie same jak reszta mostów ( w tym 2,8i) - nie zauwazylem zeby byly ciensze. pablo skad ta informacja? Bo ja nie potwiedzam - byc moze most w tym consulu byl wczesniej wymieniany. Ciekawe czy to 4.11

Zakladam do niego 3.64 - powinno byc dobrze ;)

Mysza liil (EM) / 2006-04-23 18:08:51 /


do 06.76 wszystkie 2.6 , 3.0 i wszystkie kombi mialy wzmocnione poloski - roznily sie przeguby , nie wiem jak oska
po 76r wszystkie modele mialy to samo, co dziwniejsze zostala ta slabsza wersja

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-23 22:06:25 /


moja wiedza stąd, ze takowe miałem. A zapamiętałem po tym jak chciałem wymienić i nie mogłem spasować :)

Pablo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-24 09:21:35 /


już znalazłem :) załączam wycinek katalogu OldCars'a.
W sumie to najbardziej chodzi o to, że średnica czegoś co ja nazywam kołnierzem do przykręcenia przegubu jest mniejsza dla mostu 4,11.
Średnica samego "pręta" ma tutaj drugorzędne znaczenie.

Pablo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-24 09:46:57 /


Wielowypust na półosi jest taki sam? Gdyby byl inny rozstaw srub na flanszy zmieniłbym same przeguby wewnetrzne.

Mysza liil (EM) / 2006-04-24 10:32:18 /


niestety nie pamiętam dokładnie, ale CHYBA mozna było złożyć przegub tak że z jednej strony miał mniejszy kołnierz. Ja w końcu zapakowałem całość od kombiaka.

Pablo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-24 11:33:35 /