Z racji, że nie udało się zakupić ani pożyczyć, prośba o wrzucenie jak najdokładniejszych fotek. Tylko oryginał - samoróbki mam. Chcę uszyć nowe i zależy mi na wyglądzie oryginału.
Jutro potwierdzę, ale powinienem mieć całą konsolę z podłokietnikiem i mieszkami. Mogę wziąć na PC, albo przekazać do rąk własnych w Warszawie. Mogę wypożyczyć celem zrobienia kopii mieszków lub odsprzedać całość. W razie czego dzwoń. Jutro ok 07:00 powinienem już mieć pewność czym dokładnie dysponuję.
Krzysztof Siemiątkowski / 2018-07-06 09:25:44 /
Tu masz fotki chyba oryginałów z mojego GT. A w następnym poście będą z wymiarami.
Shadow / 2018-07-13 18:46:11 /
Mieszek ręcznego jest szyty z trzech kawałków, z dwóch trapezów bocznych i z jednego trapezu środkowego wąskiego. Góra trapezów jest nieco zaokrąglona by po zszyciu była linia prosta. Ale krzywizna jest tak mała, że pewnie tego się i tak nie zauważy jak się zaszyje z prostą krawędzią. Zawinięcie górnej krawędzi tam gdzie jest ten nap jest na jakieś 3-8mm, tak zaszyte niesymetrycznie tworzy właśnie ten okrąg. Pod plastikową ramką jest to wywinięte na około 1cm. Środkowy szycie pod napem jest pojedyncze. Szwy krawędziowe są z przeszyciem symetrycznie względem szwu środkowego, tworząc jakby 3 rzędy.
Mieszek dźwigni zmiany biegów jest szyty z jednego kawałka. Z jednym szwem środkowym oraz z dwoma przeszyciami ozdobnymi tak by wyszły 3 szwy. Żeby narożniki weszły pod ramkę muszą być założone do środka i zaszyte na około 1,8cm. Pod ramką jest zakładka na około 1cm, należy ją dodać do całości wysokości.
Patrząc po wymiarach krawędzi bocznych ostrosłupów to oba mieszki nie są symetryczne.
Mieszek dźwigni pochylony jest do przodu w kierunku zegarka (ma mniejszą wysokość od strony zegarka, tam gdzie nie ma szwu).
A mieszek ręcznego ma krótszą wysokość od strony podłogi, czyli tam gdzie ma pojedynczy szef. Różnica jest tak mała, że chyba szkoda zachodu by to szyć niesymetrycznie.
Shadow / 2018-07-13 20:03:00 /
Medal za pomoc, dałbym Shadow.
Konrad Szyperski / 2018-07-16 07:51:17 /
No dokładnie. Miałem wcześniej odpisać, ale na wczasach mało korzystam z neta. Wielkie podziękowania i szacun za kawał dobrej roboty.
Pozdro...
Nie ma za co :) - leżały od kilku lat i czekały na post Badyla :)
Shadow / 2018-07-17 17:21:06 /
Odkopuję ten wątek, aby zapytać o jeszcze jedną rzecz z okolic lewarka zmiany biegów.
Potrzebuję wiedzieć, jak wygląda osłona gumowa, która jest pod mieszkiem a jest nakładana na ten prostokąt w tunelu, z którego wychodzi drążek ze skrzyni do wnętrza auta.
Czy ktoś ma może fotę tej osłony?
Muszę coś takiego kupić, bo u mnie tego elementu brak i wieje gorącym powietrzem z tunelu.
Bartłomiej / 2023-08-01 19:42:14 /
Zdjęcia nie mam , ale pod pozycją H.06 są rysunki, https://www.capri.pl/library/microfilms/capri2
PiotrekFCapri / 2023-08-01 20:08:02 /
Jeżeli takie osłony są gdzieś jeszcze dostępne, też byłbym zainteresowany kupnem. Chyba, że ktoś ma na to jakiś sposób żeby zrobić to samodzielnie albo pozyskać z innego auta.
Jędruś / 2023-08-01 21:36:42 /
Zależy który masz rocznik auta bo były różne, wypadało by fotkę wycięcia w tunelu dać i tej blachy która te gumę do karoserii trzyma
Jellon aka Revenge Racer / 2023-08-02 07:59:50 /
Poprawcie mnie jak się mylę ale wg mnie to wygląda tak:
Automaty miały w tunelu dziurę prostokątną, shifter na 4 śruby.
Skrzynie na wodzikach miały dziurę prostokątną, shifter na 3 śruby.
Skrzynie n9 miały dziurę okrągłą, z wywiniętą wargą na montaż mieszka gumowego.
zapek??? !G.O.P! / 2023-08-02 16:19:16 /
Ja w swoim mam taką gumę
Jellon aka Revenge Racer / 2023-08-03 08:12:58 /