Witam, Posiadam TC3 1.6 z 1981r.
Myślę że temat mógł być już poruszany, jednak nie mogę znaleźć go na wyszukiwarce.
Otóż chciałem obniżyć nieco Fordzika, w tym celu zakupiłem sprężyny do Taunusa MTS -40.
Czy samochód faktycznie zostanie obniżony, czy to nic nie da z powodu większej twardości MTSów?
Zwracam się z pytaniem czy dobrym wyborem jest zastosowanie amortyzatorów gazowych czy jednak olejowych, także jakie amorki najbardziej polecacie aby poprawiły właściwości prowadzenia.
Krótko mówiąc chodzi mi o to aby Taunus "usiadł" ok 4cm.
Wrzucam parę fotek w stanie obecnym.
Pozdro.
Richard75 / 2018-06-06 12:57:24 /
Pojeździj chwilę i zobacz czy lekko nie siądze, a przede wszystkim wywal to badziewie z atrapy. Jak chcesz stanga to kup sobie stanga, a nie Taunusa.
Nie obniżaj, bo się zawiesisz na jakichś torach, czy innej studzience, a to fajne nie jest.
bobik liil / 2018-06-06 13:49:40 /
Wszystko zależy od tego, jakie sprężyny miałeś założone dotychczas i w jakim były stanie. Trudno wyrokować, czy faktycznie auto "usiądzie" o te 40mm. Czy to są progresywne sprężyny? Ile mają zwojów względem dotychczasowych? Jaka średnica drutu?
Do twardszych / obniżających sprężyn to ja bym polecał Bilsteina B6/B8 o ile można trafić takie do Taunusa
♠Zoggon♠ / 2018-06-06 14:54:55 /
A czy istnieje jakaś zależność odnośnie sprężyn i amortyzatorów w Taunusie?
Richard75 / 2018-06-06 22:14:49 /
jest firma na podkarpaciu która dorabia sprężyny jakie chcesz ci zrobią a amortyzatory kup gazchocks
mishq (Mateusz G.) / 2018-06-06 22:24:38 /