Wczoraj byłem u moje blacharza no i mnie facet zmartwił. Powiedział że nowy błotnik jest krótszy od oryginału i dolne przetłoczenie nie zbiega się z przetłoczeniem na drzwiach. Wiadomo że nieoryginalne cześci blacharskie im większe tym bardzij gubią wymiary ale czy to nie jest przesada? W sumie teraz to już jest nie istotne, pytanie tylko jak sobie z tym poradzić? Od razu mówie że nie widziałem jak on to mierzył tylko mi mówił jak to wygląda wiec nie jestem w stanie powiedziec o ile jest krótszy.
pzdr
Krzysiek_Poznań / 2006-03-30 21:08:38 /
pewnie jakis len z tego mechanika bo z tego co wiem to takie blotniki zawsze jakos da sie dopasowac
jan_sk / 2006-03-30 21:36:52 /
ja patrzyłem z moim blacharzem że te które mam to są dłuższe na wys i dł,poza tym tak samo jak ty piszesz,rozbiegają sie przy słupku tak samo jak twoje,na dole prawie 3cm...ale to mozna jeszcze skrócic i dorobic ale jak są przykrótkie to już gorzej...pozdro
mateush (proko) 3M / 2006-03-30 21:42:00 /
hehe leń to on nie jest bo mi powiedział cytuje: "eeee nie takie rzeczy sie robiło" tylko generalnie mnie troche zdziwiło że na nowe błotniki bede musiał dawać tone szpachli :/ Kwestia dopasowania przetłoczenia to pikuś ale jeżeli są za krotkie to ja sobie tego nie wyobrażam...
Krzysiek_Poznań / 2006-03-30 22:34:15 /
Z tymi blotnikami, to dziwna rzecz... W moim egzemplarzu, po spasowaniu przetloczenia trzeba bylo od gory dac ok. 2 cm szpachli, a od dolu ok 1 cm. Poza tym nie pasuje na wysokosc z przodu i trzeba maske do dolu doginac...
Ananiasz / 2006-03-31 10:43:48 /
Trzeba było przyjechać do "Capri Garage" i by wszytko pasowało. :D Jak się popieści to wszystko się zmieści! ;)
Pozdrawiam.
Medy / 2006-03-31 14:31:17 /
no widzisz Medy kiepską reklame masz bo dopiero dzisiaj sie dowiedziałem ze się takimi rzeczami zajmujesz i to nie od Ciebie :)
Krzysiek_Poznań / 2006-03-31 20:13:15 /
W "Capri Garage" na razie trzecie nie wejdzie ;) A co do błotnika to sam jestem ciekaw... bo nie wiem czy lepiej np. rzeźbić czy kupić nowy... gorzej jak by z nowym było więcej roboty co z oryginalnym.
Piotrek PCK / 2006-03-31 21:34:59 /
Kto pyta nie błądzi !!! :D Zapraszam na "drzwi otwarte". ;D
Medy / 2006-04-09 15:18:49 /
A na co mozna Liczyć w Capri Garage?? jakie to usługi??
Angelus / 2006-05-22 19:45:09 /
aa..podpinając się do wątku-jak wygląda sprawa zdobycia (w rozsądnej cenie-haha..) blotnikow do granady po FL? moze ktoś ma doświadczenia i sie zechce podzielić?
No to jest kolejny problem.
Chodzi o miejsce wycięcia otworów do mocowania uchwytów do boczków zderzaków. Dzisiaj przymierzyłem zderzak i niestety boczki schodzą niżej przy nadkolach:( Jeżeli opuszcze zderzak bedzie większa szpara. Z drugiej strony moge wyciąć nowe otwory ale głupio ciąć i spawac nowe blotniki. Pytanie moje jest nastpępujące: czy ktoś kiedykolwiek walczył z tym problemem? Niejednokrotnie widzialem zdjęcia Caprików z boczkami pod różnym kątem i wygląda to fatalnie. ma ktoś jakiś pomysł?
Druga sprawa to jeżeli ktoś wie że ma oryginalny błotnik to prosiłbym o zmierzenie odległości od górnej krawędzi wyciętego górnego otworu do przetłczenia na błotniku nad tą że dziurą. Rysunek poglądowy poniżej.
Pozdro!
Krzysiek_Poznań / 2006-07-26 22:50:47 /
U mnie jest 213mm
gryziu liil (EM) / 2006-07-27 10:13:05 /
Jak chcesz to mogę Ci dzisiaj zmierzyć ile jest u mnie...
Wroniasty / 2006-07-27 11:46:20 /
serdeczne dzieki Gryziu! U cOka jest 210 a u mnie około 218 więc kurde rozpiętośc niezła :( Wroniasty jak masz chwilke to możesz zmerzyć.
Macie jakieś pomysły jak to zwalczyć? Problem tez tkwi w tym ze nie mam silnika w aucie więc cieżko określić jakiekolwiek kąty :(
Krzysiek_Poznań / 2006-07-27 21:56:33 /
no co WY? kilka milimetrów to dużo?? Może jeden mierzy po prostej lini a inny kładzie na błotniku..... po drugie trzebaby było podać odległość w poziomie od początku błotnika..... i wyjdzie że te różnice to błąd pomiaru.
RAV :) / 2006-07-28 18:27:04 /
trze baby :)
RAV :) / 2006-07-28 18:27:41 /